Monday 5 December 2011

masam

me, nomu nomu like limau.thanks yott bawakan makanan yang sedap sedap. walaupun masam tapi saya tetap suka coz i like to eat asam. lagi masam lagi sedap..yott roomate saya yang sangat setia menemani saya kemana mana. like gam gajah yang melekat.. errr? abaikan.

lately,razaliana seem jealous ngan saya. oh please razaliana. we are totally different. you're the one who glamour and vouge but i'm budak kampung yang lagi lagi lagi glamour and vouge dari you. haha. sila terima kenyataan dengan hati terbuka and please don’t be freaked out dear. hade ke patot razaliana cakap tak nak baca blog saya sebab tak nak tambah traffic nuffnag saya. sayang u so busuk hati. i didn't forced you to read mine. tapi awak suka kan? gotcha! she keeps complain itu ini sebab dalam sehari saya update banyak kali. nak buat macam mana sebab pe'el saya mcm ni. suka menulis bukan bukan. kalau da mula takkan berhenti.hikhik (:

got to go, yott ajak saya lepaking kt cafe mawar. mawar berduri.
what else can i  do other than lepaking and eating.byebye peeps!
Faeezan Yusoff

2 comments: