Sunday 4 December 2011

saya pon nak berombak rindu jugak.

ombak rindu sana,ombak rindu sini..masing masing nak berombak rindu.
pestime bace novel ombak rindu zaman skolah,zaman budak hingusan tatkala hingus meleleh. (ayat pon da sastera). citer die mmg sgt best.tuptup,kuar pulak citer ombak rindu the movie. mmg melompat lompat kegirangan lah saya.nak tgk nak tgk nak tgk!

sabtu 3 disember 2011 (hatten,melaka)
saya bersama sama amirah jamal & razaliana pon bergegas ke sane.
dengan penuh semangat sbb sehari sebelum tuh kami menghafal lagu (ombak rindu) bagi menjiwai watak watak dan jalan cerita tersebut.spt biasa, saya lah pemandu yang berhemah membawa kereta kancil AFS.....

10.51 (a.m) ktorg sampai.
pastu beratur utk bli tiketttt...panjang gilaks, tapi ttp sabar menunggu. pastu dapat lah seat 5dari depan, oke oke la.. sian,coz ade gak yg dk depan depan smpai terkehel nengoknyeee. masing masing menghayati citer tuh,tapi tak nangis pon sbb ati kering. hehehe. TAK NANGIS keyh.TAK NANGES..

Rating Filem Ombak Rindu : 3.5/5 BINTANG.

kalau rita rudaini jadi (izzah) & fazura jadi (mila) sy bagi 5/5 :)
erm kalau saya jadi (izzah) ??? erm,abaikan. haha

 gigih beratur semata mata beli ombak rindu
 tunggu aaron aziz <3
 mira & yana,muke tak sabar nak tgk ombak rindu

 oke byebye.nak balik ttu :)

No comments:

Post a Comment